Mezinárodní festival reklamy Prague International Advertising Festival (PIAF) zavádí nový systém hodnocení. V pondělí o tom v tiskové zprávě informovali zástupci PIAFu.
Místo soutěžení o nejlepší spot, inzerát či billboard, se PIAF při hodnocení projektů zaměří na tři klíčové aspekty: Kreativní branding, marketing a prodej, Kreativní nápad a Umění doručit.
Snahu reklamních agentur ale i manažerů a ředitelů o budování značek bude PIAF sledovat ve 12 krocích. V každém z nich budou uděleny zlaté, stříbrné a bronzové ceny. Hlavní cenu pak můžou získat jen kampaně oceněné alespoň ve dvou ze třech hlavních skupin kategorií.
„PIAF se bude věnovat výjimečným počinům v kreativní a novátorské komunikaci, která vytváří, buduje a pomáhá růst značkám. Všechny mediální kategorie jsou tu svázány dohromady. To dává smysl pro celkový pohled na architekturu komunikace značky a posouzení jejích kvalit,“ říká Michael Conrad, předseda poroty letošního PIAFu a prezident Berlin School of Creative Leadership.
Každá reklamní kampaň může být také nově přihlášena do více kategorií. Například jeden z loňských vítězů PIAFu, kampaň piva Pardál, by podle nových pravidel nově bodovala hned v pěti kategoriích.
Do soutěže lze přihlašovat kampaně zveřejněné mezi 1. dubnem 2010 a 1. květnem 2011.
zdroj: MEDIAFAX
Prague International Advertising Festival inovuje systém hodnocení
- Podrobnosti